Zbudź moją duszę

Pamiętam wszystko, każdy najmniejszy gest,
Każdą zmarszczkę i każdy błysk w oku.
Pamiętam to szczęście, które wypełniało każdy dzień
I uśmiech, który przynosił spokój.

I gdy w ciszy nocy gwiazdy się skrzą
Chcę znów to poczuć.

Obudź moją duszę.
Obudź moją duszę,
Bo zasnęłam na zbyt długo i straciłam poczucie czasu.
Obudź moją duszę,
Obudź moją duszę,
Przecież to wszystko, co się zdarzyło nie może tak po prostu odejść.

Szukałam tego samego człowieka, który został na peronie,
A przecież to logiczne, że już go nie spotkałam.
I tylko czasem zatęsknię, za tym,  co chyba jest już stracone,
Bo każda następna chwila nie będzie już taka sama.

Więc czekam na Ciebie i na sen,
Może nadejdzie zmiana.

Obudź moją duszę,
Obudź moją duszę.
Szukałam swojej drogi i chyba zgubiłam tą, którą szłam.
Obudź moją duszę,
Obudź moją duszę,
Bo bez Ciebie nie uda mi się zawrócić.

I chyba tylko Pan jedyny wie, czemu zgodziłam się na to szaleństwo.
Dzisiaj wiem, że postąpiłabym inaczej.
Chciałam zostawić za sobą całe swoje dziedzictwo,
Ale to życie wracać będzie do mnie już zawsze.

Choć staram się nie żałować tego,
Co mogło być nasze.

Więc obudź moją duszę,
Obudź moją duszę,
Bo póki żyjemy będę wierzyć w naszą szansę.
Obudź moją duszę,
Proszę, zbudź moją duszę...
Wiem, że jesteś jedynym człowiekiem,  który to potrafi.



Zainspirowana:
"Awake My Soul" - M&S

Komentarze

Popularne posty