Ktoś, kogo kiedyś znałeś

"Have your friends collect your records
And then change your number 
I guess that I don't need that though 
Now you're just somebody that I used to know"


Mam wrażenie, że ten nasz niekończący się rozdział właśnie.. dobiegł końca.
Krok za krokiem oddalaliśmy się od siebie.. Idąc drogą nieporozumień i różnic, zawiści, zazdrości, żalu.. Coś zagubiło Nam się w tym wszystkim.. chyba droga powrotna.
Nie ma da mnie miejsca w Twoim świecie. Nie chcesz pamiętać, że kiedykolwiek było.
Rozumiem to.
I rozumiem nienawiść, którą teraz żywisz do mnie, niechęć, która Tobą kieruje.
Rozumiem, że nowe szczęście dość dobrze pomogło Ci o mnie zapomnieć.
Chciałabym móc powiedzieć, że.. że przecież jeszcze kiedyś się spotkamy.
Że w to wierzę,
Tylko że ja już przestałam wierzyć.
Ze wszystkiego, co zawsze mną kierowało.. właśnie umarło najważniejsze.
Moja głupia, naiwna nadzieja. Nadzieja na lepsze.
Nie będzie lepszego dla Nas. Nie nadejdzie.
Ja zmieniłam się za późno, za późno byś zdążył i zechciał to dostrzec.

Teraz pewnie pozbywasz się moich rzeczy, tak jak pozbyłeś się wspomnień o mnie.
Tak jak ja wyzbywam się złudzeń, że jeszcze kiedyś.. że dostaniemy jeszcze jedną szansę.

Komentarze

Popularne posty