Kochać to nie znaczy zawsze to samo

I często wydaje nam się, że to, co jest zwykłą fascynacją nazywać możemy miłością.
A czasami mylnie miłość bierzemy za inne uczucia. Na przykład przyjaźń.
Czasem mamy ochotę rzucać się tej drugiej osobie na szyję,
a czasami mamy ochotę czymś w nią rzucić.
Ale mimo wszystko kochamy, nie ważne co się dzieje. Ile spraw nas dzieli. Ile kilometrów.
Kochamy, bo - chociaż to oklepane i nad wyraz optymistyczne - czym byłby świat bez miłości?

Moje odliczanie oficjalnie przestało być liczbą dwucyfrową.. powoli rośnie we mnie entuzjazm.
I nadzieja. :)

Komentarze

  1. Dobry wieczór.

    Drogi Szaraku,

    Dzisiaj znów przyszło mi stanąć do walki, o słuszność. o to czy to właściwie. Ta krótka wiadomość jest jej rezultatem, z biegiem czasu dane mi będzie ocenić czy i tym razem podjąłem słuszną decyzję, czy zwyciężyłem.

    Gwoli wstępu chciałbym, abyś wiedziała,że żyje. Kolejna rzeczą jest to, że chce abyś wiedziała, że masz stałego czytelnika i nie wiedzieć czemu, ale cholernie Ci kibicuje. Trochę jakby przeżywam każdy wpis razem z Tobą. Za każdym razem skłaniasz mnie do refleksji. Lubie to miejsce.

    Mógłbym w sumie jeszcze pisać, ale na tym chyba zakończę.

    Gorąco pozdrawiam, moc uścisków.
    Ja (bo nie grzecznie się nie podpisać. ;) )


    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty